Medewerker aan het woord: André van Garderen

Geplaatst in Team Dorrestijn op 20 juli 2019


Sinds ongeveer 1,5 maand werkt André van Garderen als assistent-planner op onze nu 5 man sterke planningsafdeling. Inmiddels is André goed ingewerkt in zijn nieuwe functie. In een mini-interview geeft hij kort en bondig antwoord op vier vragen.

  1. Welk werk deed je voorafgaand aan je werk bij Dorrestijn Transport?
    “Ik was jarenlang charter en vervoerde zeecontainers naar onder meer de havens van Rotterdam, Antwerpen en Hamburg.”

  2. Wat valt je op bij het bedrijf
    “Dorrestijn is een heel sociaal bedrijf waar goed geluisterd wordt naar het personeel, ook naar chauffeurs. Dat is bij vele andere transportbedrijven anders, daar worden chauffeurs maar al te vaak vergeten en wordt er niets met hun wensen en ideeën gedaan. Fijn is te zien dat er veel collegialiteit is in het hele bedrijf.”
  1. Welke tips heb je voor je (directe) collega’s en/of de directie?
    “Nog beter dan nu naast de klant in plaats van boven de klant staan. Met andere woorden: klant is koning, die moeten we tevreden houden.”

  2. Aan welke collega wil je het stokje doorgeven (wie krijgt volgende keer 4 vragen voorgeschoteld?)
    “Sandra Westerveld, die sinds kort werkt op de administratie.”


Contactformulier

    Let op velden aangegeven met * dienen verplicht ingevuld te worden!